Bytom – ikona męskiego krawiectwa w Libero

08.08.2018

Pasja, tradycja, autentyczność, zamiłowanie do polskiej kultury – to główne wartości przyświecające marce Bytom, która od 1945 roku specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji mody męskiej. Już wkrótce w Libero powstanie nowy salon tej sieci.

W salonach Bytom panowie znajdą nie tylko najlepsze propozycje mody formalnej, ale również ciekawe fasony casualowe.

– „Nasi klienci to przede wszystkim osoby, które doceniają wyrafinowaną klasykę oraz solidny casual. Pasja, tradycja, autentyczność, zamiłowanie do polskiej kultury, czyli nasze główne wartości, znajdują swoje odzwierciedlenie w projektach adresowanych do różnych grup wiekowych” – mówi  Anna Paczkowska, Dyrektor Marketingu w Bytom.

– „Bytom to ceniona marka, która kojarzy się nie tylko z jakością, ale i ponadczasowym stylem. Jednocześnie sieć cały czas się rozwija, a jej salony swoją aranżacją i ekspozycją produktów wyznaczają kanony nowoczesnej sprzedaży. Salon Bytom w Libero będzie się prezentował niezwykle atrakcyjnie, a to za sprawą lokalizacji w jednym z najbardziej reprezentacyjnych miejsc, zapewniającym bardzo dobrą ekspozycję wysokich na dwie kondygnacje witryn” – mówi Michał Banasik, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie posiada 107 salonów o łącznej powierzchni 12 tys. mkw.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Monnari, Quiosque, Orsay, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Gatta, Medicine, Diverse, Lee Wrangler, Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, Galeria Milano, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Sun Loox, Paris Optique, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.