Sun Loox dołączył do Libero

24.07.2018

Stylowe oprawki, najnowszej generacji szkła korekcyjne, wygodne soczewki kontaktowe, najmodniejsze okulary przeciwsłoneczne – wszystko to znajdziemy w nowym salonie sieci SunLoox, który zostanie otwarty jeszcze w tym roku w Libero.

Goście Libero będą mogli poddać się także badaniom wykonywanym z użyciem najnowszej technologii, która pozwala na kompleksową ocenę jakości widzenia.

„Salon optyczny to dziś miejsce, w którym znajdziemy najnowsze wzory z całego świata, modne oprawki i najróżniejsze akcesoria life-stylowe. Te tworzone przez SunLoox przyciągają osoby, które dbają nie tylko o swój wzrok, ale również o wizerunek i wygląd. Modne okulary, odpowiednio dobrane oprawki i szkła to ważne elementy naszych stylizacji, które mogą zmieniać nasz styl zależnie od potrzeb i okazji” – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych w Echo Investment.

SunLoox to jedyny koncept w Polsce, który ma w swojej ofercie 50 proc. okularów przeciwsłonecznych i 50 proc. ramek  korekcyjnych zarówno zimą, jak i latem. Koncept oparty jest na najbardziej ekskluzywnych markach i produktach znanych kreatorów mody. Firma stosuje też bardzo nowoczesny design w wyposażeniu, dzięki któremu nie sposób przejść obojętnie obok salonu. Korzysta z systemu rolet, a nie witryn, aby klient mógł wejść z każdej strony. Asortyment selekcjonowany jest brandami, a nie według popularnego podziału opraw na damskie i męskie. Ponadto gabinet przeznaczony do badania pacjenta jest wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt na rynku.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Ponad 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Monnari, Quiosque, Orsay, Triumph, Calzedonia, Gatta, Medicine, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Eobuwie, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Greenpoint, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Papa Diego, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.