Papa Diego wprowadzi Meksyk do Libero!

26.06.2018

Papa Diego to nowa sieć lokali gastronomicznych specjalizujących się w daniach kuchni meksykańskiej. Marka, którą tworzy Foodio Concepts – spółka z grupy Helios należącej do Agory – swój pierwszy lokal w południowej Polsce otworzy w Libero.

„Coraz chętniej spotykamy się ze znajomymi przy restauracyjnym stole, wspólnie odkrywając nowe, nieznane smaki. Chcemy jeść inaczej i szukamy inspiracji z całego świata. Kuchnia meksykańska idealnie wpisuje się w miejskie, kulinarne trendy – to smaczne potrawy z wyrazistą dawką przypraw i w towarzystwie aromatycznych  sals. W Papa Diego w katowickim Libero nie zabraknie również sezonowych i lokalnych smaków, łączących kuchnię Meksyku z europejską i śląską tradycją” – mówi Piotr Grajewski z Foodio Concepts.

„Obok kuchni polskiej, włoskiej i azjatyckiej przyszedł czas na egzotyczny Meksyk. Jesteśmy dumni, że jeden z pierwszych lokali Papa Diego zostanie otwarty właśnie w Libero. Staramy się, by strefa restauracyjna oferowała różnorodne smaki i ciekawe doznania kulinarne. Restauracje, knajpki i kawiarnie w Libero uzupełnimy sezonowymi atrakcjami związanymi z kulturą jedzenia i spędzania wolnego czasu” – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

„Restauracje w Libero to nie będą miejsca, do których przychodzi się szybko zjeść i po chwili wyjść. Starannie zaprojektowana oferta strefy restauracyjnej będzie odpowiednia zarówno na biznesowe lunche, miłe kolacje, jak i długie spotkania z przyjaciółmi czy rodziną. Obserwowaliśmy bardzo duże zainteresowanie znanych sieci gastronomicznych, ale również lokalnych restauratorów. Efekty robią wrażenie. Pierwszą w Katowicach restaurację utrzymaną w formacie „dine-in”, czyli z otwartą kuchnią, kamiennym piecem i odświeżonym designem zdecydowała się otworzyć w Libero sieć Pizza Hut, z kolei McDonald’s będzie działać zgodnie z nowym hasłem „Good Food Fast”, która wyróżnia się przytulnymi wnętrzami i bogatszym menu. Dopełnieniem jest sportowy pub „Food &Ball” Arkadiusza Milika, który na debiut autorskiego pomysłu wybrał właśnie Libero” – mówi Tomasz Domoń, Dyrektor Regionalny w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Sieć Papa Diego przyciągnie gości nie tylko wartościowymi posiłkami, ale także intrygującą atmosferą. Wyjątkowy klimat Meksyku zapewni oryginalny wystrój – pełen ciepłych, energetycznych barw i kolorowych dekoracji, za który odpowiedzialna jest stołeczna pracownia architektoniczna KDesign. Papa Diego zajmie lokal o powierzchni 40 mkw. w Libero.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 95 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Made in G, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Orsay, Quiosque, Greenpoint, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Homla, Flying Tiger, Zebrano Rano, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.