Greenpoint wybrał Libero

10.04.2018

Do pracy, na miasto czy na imprezę? W salonie Greenpoint znajdziesz stylizacje, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Już wkrótce w Libero.

„Nasze projektantki dobrze rozumieją kobiece potrzeby i rozterki modowe. Wszystkie elementy naszych kolekcji łatwo się ze sobą komponują i świetnie uzupełniają. Każdego dnia można z nich stworzyć nowy, ciekawy zestaw. W ten sposób zmieniamy się w zależności od tego, czego potrzebujemy” – mówi Magdalena Różalska-Dyrga, Product Manager w Greenpoint

„Panie chcą mieć wygodny dostęp do stylizacji eleganckich, ale jednocześnie praktycznych. Właśnie dlatego propozycji modowej w Libero poświęciliśmy tak dużo pracy, szukając marek, które odpowiadają takim potrzebom” – mówi Karolina Prędota-Krystek, Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Greenpoint to polska marka odzieżowa dla kobiet obecna na rynku od 1992 roku.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już 95 proc. powierzchni Libero jest już wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, New Yorker, Guess, Carry, Simple, Gino Rossi, Orsay, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, Giacomo Conti, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas, Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat Książki, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.