Douglas wybrał Libero

02.02.2018

Od ponad 100 lat perfumerie Douglas kuszą zmysłowymi zapachami perfum i eleganckich kosmetyków z całego świata. Sieć otwiera swoje salony w najlepszych i starannie wyselekcjonowanych miejscach. Tym razem Douglas wybrał Libero.

„Douglas to synonim piękna i pielęgnacji, znany na całym świecie ekspert od urody. Jesteśmy przekonani, że klienci centrum handlowego Libero będą stałymi gośćmi naszej najnowszej perfumerii w Katowicach. Douglas słynie również z indywidualnych porad ekspertów, spotkań tematycznych ze światowymi markami oraz ze swoich cyklicznych eventów edukacyjnych, które odbywają się w perfumeriach: metamorfoz Douglas Beauty Street, Akademii Makijażu Douglas oraz Instytutu Pielęgnacji Douglas”  – mówi Katarzyna Dąbrowska – Expansion & Investment Director z Douglas. „Mamy podstawy wierzyć, że wizyta w naszych perfumeriach to wyjątkowo przyjemne doświadczenie, w badaniu Daymakerindex 2017 poziom obsługi klienta w Douglas został uznany za najwyższy spośród wszystkich sieci handlowych w Polsce” – dodaje Katarzyna Dąbrowska – Expansion & Investment Director z Douglas.

„Filozofia marki Douglas doskonale wpisuje się w strategię Libero, gdzie akcent kładziemy na dbałość o potrzeby klientów, wyśmienitą atmosferę, duży wybór i różnorodność. Produkty oferowane przez niemiecką perfumerię to te z najwyższej półki, pochodzące ze znanych i cenionych domów mody, polecane przez światowej klasy wizażystki, a często dostępne w sprzedaży tylko na wyłączność sieci Douglas. To dostępność ulubionych, niszowych marek dla kobiet i mężczyzn, a także najwyższa jakość obsługi i dbałość o klienta” – mówi Marcin Kopczyk – Senior Leasing Manager w Echo Investment. „Już w tym roku Libero zaprosi do swoich wnętrz pierwszych gości. Chcemy, żeby to miejsce dokładnie odpowiadało na ich oczekiwania. Douglas doskonale promuje potrzebę dbania o urodę, piękno i dobre samopoczucie przy użyciu marek z najwyższej półki”– dodaje Marcin Kopczyk – Senior Leasing Manager w Echo Investment.

Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 85% powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł, Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Media Markt, H&M, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Carry, Simple, Orsay, Calzedonia, Diverse, Big Star, Vistula, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Wojas, Ryłko, Gino Rossi, Sizeer, Smyk, Rossmann, Ochnik, Wittchen, Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks, North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.

Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.