MAPIC 2017 – Targi, na których trzeba być

20.11.2017

Na 23. edycję międzynarodowych targów nieruchomości handlowych na Lazurowe Wybrzeże do Cannes zjechali deweloperzy, przedstawiciele sieci handlowych, inwestorów, a także reprezentanci miast i regionów z całego świata.
MAPIC to 3 dni spotkań, dziesiątki konferencji i paneli dyskusyjnych i tysiące rozmów, które zaowocują późniejszą współpracą. Na kluczowym wydarzeniu w branży nie mogło zabraknąć Libero.

Tegoroczny MAPIC – podobnie jak przed rokiem – był dla nas doskonałą okazją, żeby promować, pokazywać i dyskutować o Libero w gronie osób reprezentujących przede wszystkim sieci handlowe i inwestorów. Targi w Cannes mają mniej formalną atmosferę niż pozostałe, nieco bardziej konserwatywne wydarzenia branżowe. W wielu przypadkach przekłada się to na bardziej bezpośrednią, otwartą i lepszą atmosferę do rozmów. Jednym z wniosków płynących z naszych rozmów jest to, że dzięki ciężkiej pracy całego zespołu projektowego udało nam się wykorzystać ostatnie miesiące na ugruntowanie wiodącej pozycji Libero. Dobrze przemyślany koncept dostosowany z jednej strony do lokalnych warunków, ale z drugiej podążający za światowymi trendami przekłada się na bardzo sprawnie prowadzony proces komercjalizacji”. – komentuje Tomasz Domoń.

Tylko w ciągu ostatniego miesiąca grono najemców Libero powiększyło się o 7 nowych marek. Wśród nich są m.in. Puma, Pizza Hut, Pandora czy Deichmann. Zaawansowanie procesu komercjalizacji katowickiego kompleksu przekroczyło poziom 80 proc.