MAPIC 2017. Libero kolejny raz w Cannes!

15.11.2017

Projekt po raz kolejny prezentowany jest na jednych z najważniejszych międzynarodowych targach nieruchomości handlowych na świecie. Libero jest bardzo silnym polskim akcentem tegorocznych targów MAPIC.

„Pomimo tego, że jesteśmy tak naprawdę na ostatniej prostej procesu komercjalizacji, to bardzo cieszy fakt, że podobnie jak w ubiegłym roku, Libero wzbudza ogromne zainteresowanie w oczach odwiedzających.” – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. najmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Projekty pokroju Libero, które pokazują zupełnie nowe podejście do łączenia funkcji handlowych i usługowych z różnymi sposobami spędzania wolnego czasu, z różnymi formami rozrywki i z coraz ciekawszą architekturą – odpowiadającą rzeczywistym potrzebom osób, które będą współtworzyć tą przestrzeń – wyznaczają zupełnie nowy kurs dla nowoczesnego handlu. Kluczowa inwestycja realizowana przez Echo Investment w Katowicach jest modelowym przykładem tego, jak dopasować komfort i funkcjonalność do specyfiki konkretnego miejsca i konkretnych oczekiwań przyszłych odwiedzających i klientów”, dodaje Tomasz Domoń.

Tradycyjnie, na odwiedzających stoisko Echo Investment i Libero czeka zaprojektowany specjalnie na targi upominek – limitowana seria 250 ręcznie szytych designerskich czapek. W tym roku souvenir podkreśla modowe oblicze projektu.

„B SIDES x Libero to wspólny projekt dwóch polskich marek, które za jeden z celów stawiają najwyższą jakość oferowanych produktów. Efektem kooperacji jest limitowana seria damskich i męskich czapek wykonanych z najwyższej jakości naturalnej owczej wełny z australijskiego merynosa. Wełny, którą charakteryzuje elastyczność, wyjątkowa miękkość i naprawdę dobre właściwości termoizolacyjne.” – podkreśla Basia Chrabowska, projektantka i założycielka B SIDES HANDMADE.

Do zobaczenia w Cannes

Palais Des Festivals, Riviera 8, stand B19