Forever 21 – amerykański styl w Libero

08.09.2017

Pierwszy w Katowicach sklep popularnej, amerykańskiej marki odzieżowej Forever 21 powstanie w Libero.

„To będzie pierwszy w Katowicach sklep marki Forever21, która otwiera swoje salony tylko w najlepszych lokalizacjach w kraju. Aktualnie marka jest obecna w trzech dużych miastach: Łodzi, Poznaniu i Warszawie. Dotychczasowa strategia rozwoju F21 opierała się na wyborze sprawdzonych, świetnie działających projektów, leaderów w regionie. Tym bardziej cieszy fakt, że kolejny sklep F21 zadebiutuje na mapie Śląska właśnie w Libero. Sądzę, że F21 zdecydowało się na Libero, ponieważ nasz projekt spełnił wszystkie najważniejsze wymagania amerykańskiej marki. Kluczową rolę odegrała lokalizacja w południowej części miasta, która gwarantuje zarówno rozległy zasięg sięgający daleko poza granice Katowic, jak i świetną widoczność obiektu oraz bardzo dobrą infrastrukturę. Usytuowanie galerii przy głównej arterii komunikacyjnej miasta, jaką jest ulica Tadeusza Kościuszki, zapewnia przepływ w bezpośrednim sąsiedztwie Libero nawet 15 tys. pojazdów na godzinę. Bezkolizyjne i szybkie dotarcie do galerii usprawni przebudowywane przez nas skrzyżowanie. Nie bez znaczenia była również ponadczasowa architektura Libero, zarówno jeśli chodzi o walory jakościowe i wizualne, a także zastosowane inteligentnych i intuicyjnych rozwiązań gwarantujących komfort użytkowników obiektu”- mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. najmu z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

 

Forever 21, Inc. z siedzibą w Los Angeles w stanie Kalifornia to detaliczny sprzedawca odzieży i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Słynie z oferowania konsumentom najgorętszych, najnowszych trendów modowych w przystępnej cenie. Model sprzedaży opiera się na podtrzymywaniu zainteresowania poprzez codzienne dostawy nowych produktów. Założona w 1984 r. Forever 21 prowadzi ponad 750 sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei, krajach Ameryki Łacińskiej, Meksyku, na Filipinach i w Wielkiej Brytanii.

 

Realizacja Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. Libero wyróżnia się doskonałą lokalizacją u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Otwarcie Libero zaplanowano na wiosnę 2018 roku.