Guess w Libero

06.07.2017

Do grona najemców Libero dołączyła jedna z najpopularniejszych na świecie marek segmentu premium – amerykańska sieć Guess. W katowickim projekcie realizowanym przez Echo Investment Guess zajmie 300 mkw.

„Bardzo cieszymy się, że dołączyliśmy do grona najemców Galerii Libero. Nasza marka doskonale wpisuje się w ofertę tego projektu, a także oczekiwania mieszkańców Śląska. Klienci w tym mieście i regionie coraz bardziej świadomie poszukują produktów najwyższej jakości, jednocześnie śledzą rozwój naszej marki w Polsce” – mówi Waldemar Madajczyk, Regional Director CEE & Russia w Guess Poland.

„W Libero stawiamy na różnorodność, tak aby zadowolić oczekiwania wszystkich naszych przyszłych klientów, niezależnie od ich wieku czy preferencji zakupowych. Dlatego w procesie komercjalizacji nie zapomnieliśmy o ulubionych sklepach z odzieżą klasyczną i casualową, prestiżowych markach z ofertą damską i męską, czy znanych salonach sportowych, popularnych markach dla młodzieży oraz sklepach mix-used z ofertą dla całych rodzin. Kompleksowość oferty, dostępność marek z różnych segmentów cenowych jest dla nas bardzo istotna. Aktualnie do grona najemców dołączyła amerykańska sieć Guess doceniana za oryginalne połączenie elegancji i luzu oraz przede wszystkim wysoką jakość produktów. Już wkrótce poinformujemy o kolejnych markach modowych, które pojawią się w Libero” – mówi Tomasz Domoń, Dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Markę Guess założyli bracia Marciano, którzy połączyli francuską elegancję z amerykańskim luzem. Guess kojarzony był przez lata głównie z odzieżą jeansową, a obecnie oferuje kolekcje w stylu casual z odzieżą damską, męską, dziecięcą oraz bogatą gamę akcesoriów. Firma Guess Inc. posiada obecnie ponad 1,6 tys. salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić także w sklepie internetowym www.guess.eu o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Realizacja Galerii Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte.