Marki Grupy LPP w Libero

31.05.2017

Wszystkie marki Grupy LPP, czyli Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House znajdą się w realizowanej przez Echo Investment na południu Katowic Galerii Libero. Najpopularniejszy polski gigant modowy zajmie prestiżowe lokalizacje w obiekcie i wynajmie blisko 4 500 mkw.

Największą powierzchnię, bo ponad 2 200 mkw. zajmie dwupoziomowy salon Reserved ulokowany w jednym z najbardziej reprezentacyjnych miejsc zapewniającym bardzo dobrą ekspozycję wysokich na dwie kondygnacje witryn. Pozostałe marki odzieżowe – Mohito oraz sklepy z oferta dla młodzieży – Cropp, House i  Sinsay – będą dysponować powierzchniami od 415 do blisko 500 mkw.

„Nasza decyzja o otwarciu salonów wszystkich marek z grupy LPP w Libero jest zgodna z tegoroczną strategią działalności spółki, która zakłada zwiększenie łącznej powierzchni salonów stacjonarnych w najlepszych lokalizacjach w Polsce. Za jedną z takich lokalizacji uważamy południową część Katowic, zarówno ze względu na niskie nasycenie ofertą handlową, jaki wysoką siłę nabywczą mieszkańców okolicznych osiedli. Zaletami tego miejsca jest również ciekawa architektura Libero oraz udogodnienia we wnętrzach, które zapewniają poczucie komfortu zarówno najemcom, jak i klientom” – mówi  Krzysztof Bocianowski, Dyrektor Najmu i Ekspansji, LPP SA.

„Umowa z grupą LPP to bardzo ważny krok w komercjalizacji Galerii Libero. To także dowód na to, że firma LPP będąca branżowym liderem w Europie Środkowej dostrzega wszystkie cechy wyróżniające Libero na handlowej mapie Śląska – lokalizację, komfort i przyjazną architekturę” – mów Marek Gładki, Dyrektor Zespołu Komercjalizacji i Marketingu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

LPP SA jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 20 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży na trzech kontynentach, na 19 rynkach. W maju otworzyła kolejny flagowy salon w stolicy Niemiec a w tym roku planuje również debiut w Wielkiej Brytanii na największej europejskiej ulicy handlowo-turystycznej Oxford Street, a także do Serbii i Kazachstanu. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Realizacja Galerii Libero przebiega zgodnie z harmonogramem. Zakończenie stanu surowego planowane latem tego roku. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już blisko 70 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte.