Empik w Libero

19.05.2017

Empik – największa i najlepiej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki. Salon zajmie powierzchnię 400 mkw. w Galerii Libero realizowanej przez Echo Investment.

„W Libero otworzymy Empik o powierzchni niemal 400 mkw. Tak przestronny salon będzie gwarancją dostępności pełnej oferty – od książek i prasy poczynając, poprzez muzykę, filmy, gry multimedialne, produkty edukacyjne, artykuły kreatywne oraz papiernicze, gry planszowe a na zabawkach kończąc. Będzie to nowoczesna, przytulna przestrzeń z przyjazną atmosferą, zachęcająca do niespiesznych zakupów, pełna inspiracji i zachęcająca do rozwijania pasji. Dołożymy wszelkich starań, aby było to również miejsce kontaktu z tzw. żywą kulturą – podczas spotkań  autorskich z pisarzami czy muzykami. Sądzę, że właśnie ta kulturalna strona salonu Empik będzie świetnym dopełnieniem Libero jako miejsca, w którym szeroka oferta poza handlowa, w tym kultura  i rozrywka, odgrywa tak ważną rolę” – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, Senior Leasing Manager z Empik SA.

„Empik to popularne miejsce cenione przez wielu klientów. Swoim formatem, wysokimi standardami obsługi i szeroką gama produktów doskonale wpisują się w ofertę Galerii Libero. Salony tej sieci skupiają grono aktywnych i wymagających konsumentów, którzy z pewnością docenią również Libero za to, że nie będzie to jedynie miejsce zakupów, ale również przestrzeń do spotkań i spędzania czasu w gronie znajomych w ciekawy i kreatywny sposób” – mówi Tomasz Domoń, kierownik zespołu komercjalizacji w Dziale Centów Handlowych Echo Investment.

Empik to obecnie największa w Polsce nowoczesna sieć sprzedaży produktów kultury, należąca do Grupy Empik Media & Fashion z blisko 70 letnim doświadczeniem. Na terenie całego kraju posiada sieć ponad 200 salonów, które rocznie odwiedza blisko 30 milionów klientów.

Realizacja Galerii Libero rozpoczęła się latem ubiegłego roku. Budowa odbywa się zgodnie z harmonogramem. Zakończenie stanu surowego planowane jest w sierpniu 2017 roku. Niezależnie od postępującej budowy prowadzony jest zaawansowany proces komercjalizacji. Już ponad 60 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte.